FoU-prosjekter
Pågående
Forskning og utviklingProsjekt
Revidering av refleksjonsverktøy for arbeid med samiske perspektiver i lærerutdanningen
–
Pågående
Forskning og utviklingSatsing
Oppfølging av sannhets- og forsoningskommisjonens rapport
–
Pågående
Forskning og utviklingProsjekt
Hva undervises om samiske tema i norskspråklig lærerutdanning?
–
Pågående
Forskning og utviklingSatsing
Innafor/utafor – styrking av elevenes ytringsansvar
–
Pågående
Forskning og utviklingSatsing
Konspirasjonsteorier og konspirasjonstenkning
–
Pågående
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Konspirasjonsteorier i videregående skole
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Konspirasjonssnakk og forebygging i grunnskolen/lærerutdanningen
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Konspirasjonsteorier og 22. juli
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Konspirasjonsteorier i norsk, naturfag og samfunnsfag
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Konspirasjonsteorier og kritisk tenkning
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Konspirasjonsteorier i naturfag og KRLE
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Hvis dette er et menneske
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Samiske perspektiver i barnehagen
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
I am able
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Tverrfaglighet og flermodalitet i lærerutdanningen
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingProsjekt
Forumteater og læringsstøttende vegger for inkludering og anerkjennelse
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingSatsing
Estetiske læringsprosesser, inkluderende læringsmiljø og forebygging av fordommer og utenforskap
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingSatsing
Fagdidaktiske innganger til arbeid med Dembra-tematikk i lærerutdanningen
–
Ferdigstilt
Forskning og utviklingSatsing
Pilot: Variert Dembra-tematikk og nettverksbygging
–
Ferdigstilt